Navrzeni integracniho clanku

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Listopad 21 09:27:25 CET 2007

to som sa snazil vysvetlit vcerajsim mailom, ale asi nie velmi uspesne :-)
Pokial bude zachovane casovanie (90, 45, 22.5, 11.25, 5.625 a 2.8125
stupne) tak DA prevodnik da presne take iste vysledky. Cesta ako z toho
dostat cisty sinus je
- pri pouziti nenarocneho filtra zvysit pocet vzoriek na periodu (t.j.
vzorkovaciu frekvenciu, produkty DA prevodu (sinc (x)) budu potom dalej
a lahsie sa vyfiltruju)
- pouzit lepsi filter (napr. aktivne filtre vyssieho radu)
b.