[OT] Synchronizace casu ve Windows NTP protokol atd.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Listopad 20 12:43:13 CET 2007

Nesnaží se synchronizovat oproti doménovému řadiči? Pokud tam ta služba
neběží, tak to samozřejmě nefunguje. Pokud je to klasická synchronizace "od
hodin", tak ty servery občas pro změnu nejedou nebo se na ně nedá připojit.
Zkusil bych zapátrat po jiných serverech, může to pomoct...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death