xPort - chyba v dokumentaci

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Listopad 20 11:59:24 CET 2007

Ja delal vcera jen 3ks XPort-485 (i kdyz je uplne stejny jako 03 a lisi
se jen firmwarem ve verzi 1.8 a vyssi cenou). Predelal jsem je vlastne
na XPort-03. Postup byl tento:
- nejprve jsem spustil BAT soubory z XPort-485_6.1.0.2.ZIP
- a potom firmware z XPort-03 - BAT soubory z XPort-03_6.5.0.7.ZIP

U dvou kusu se to povedlo, treti jsem musel udelat pre Recovery
firmware. Kdyz delate recovery, tak uz jsem tam ten meziclanek
nenahraval. Staci firmware a pak webove rozhrani.

Jestli mate XPort-03, tak tam dejte nejprve verzi 6.1.0.2 s temito
soubory xpt03upg.rom + xpt03_6102.rom:
- tftp -i 192.168.99.254 put xpt03upg.rom X2 (XPort485 mel zde X3)
- pockat 20 sekund (blikaly mi obe LED na XPOrtu zelene)
- tftp -i 192.168.99.254 put xpt03_6102.rom X5
- tftp -i 192.168.99.254 put xpt_webm_1301.cob WEB1

Pokud Vam to pojede, tak uz tam dejte verzi 6.5.0.7.
- tftp -i 192.168.99.254 put xpt03_6507.rom X5
- tftp -i 192.168.99.254 put xpt_webm_1602.cob WEB1

Ja bych se toho nahravani novych verzi nebal. Vzdy se to da pre seriak a
recovery firmware obnovit.

Martin Hanek