Matematicko-fyzikalni simulacni program

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Listopad 20 11:35:34 CET 2007

> Marek, skolske licencie su vyrazne lacnejsie. Ked vam nebudu
> chcet dat tucnu zlavu tak chodte o dum dal...

No prave cena me zarazila, proto se tady na to ptam. U mathematiky nam dali
po dlouhem premlouvani "skvelou" skolni cenu. Posudte sami, za rocni
neomezenou skolni licenci s moznosti poskytovat soft studentum domu atd. cca
2000 liber/rok (tedy cca 100 tisic kacek). Ptate se, zda potrebujeme takhle
univerzalni licenci? Ja jsem se ptal taky, protoze vim, ze nepotrebujeme,
problem je jen v tom, ze pristi nizsi moznost je tusim 5ti licence, coz je
pro nas zase docela malo a ta stoji skoro tolik, co ta neomezena. Rozhodne
dve 5ti jsou uz daleko vic nez jedna neomezena.

Matlab (takovy ten celkovy bundle), kdybychom vzali rekneme 10 licenci vyjde
bratru na nejakych 100 tisic kacek, ale mam dojem, ze to neni na rok, ale
neomezene. Ale mozna se mylim. Zas tak detailne jsem se licencemi a jejich
moznostmi jeste nezabyval.

Jakub Serych