Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Listopad 20 10:14:17 CET 2007

Plus zakopat tu baterii pod zem - myslim ze by se to dalo resit i na
pudorysu toho sloupu - ty Pb baterie jsou opravdu na tu zimu uplne
otresne. Kazdy stupen, ktery zachrani je znat - pripadne to oblozit
polystyrenem.

Radek Vicek