Matematicko-fyzikalni simulacni program

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Listopad 20 07:10:49 CET 2007

Zdravim * a olmouvam se za trochu vice SW dotaz.
Nasim matematikum-fyzikarum, byla do "kasicky" nasypana slusna ucelova castka
na to, aby si koupili nejaky simulacni software a oni z me (a obavam se ze i
jim) neznameho duvodu sahli po Mathematice
http://www.wolfram.com/products/mathematica/index.html
Ja znam "z vypraveni" i z teto konfery spise Matlab http://www.mathworks.com/

Zda se mi, ze po ruznych univerzitach a jinych koutech InterFernetu se flaka
vice simulaci prave pro Matlab. Ale osobne jsem zadny z techto programu nikdy
nezkousel otestovat, a tak bych se chtel zeptat, zda ma nekdo z pritomnych
nejake zkusenosti s jednim ci druhym nebo idealne s obema a mohl by dat do
placu nejake srovnani.

Predem diky

Jakub Serych