motor s kondenzatorom

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Pondělí Listopad 19 14:39:32 CET 2007

Opat Vam davam za pravdu. Neslo mi totiz do hlavy, co to moze hadzat
iskru vo vnutri asynchronneho motoru bez komutatoru pri rozbehu.
Takze si myslite, ze skor bude problem v tom spinaci ako v kondenzatore?
Da sa taky standardne kupit, alebo je to nieco specialne pre ten ktory
konkretny motor?
Diky.
     Peter Tesar.