Re: Dá se sehnat nový notebook se sér. portem

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Listopad 19 13:11:47 CET 2007

Ja bych se toho Aceru nebal, co mam notebook, tak vzdycky acer a
problemy byli jen jednou (asi po roce blbla grafika). Notebook se
vratil asi za tyden, opraveny s poznamkou, ze byl spinavy jako prase a
tak ho vycistili, byl v zaruce, tak vsechno zdarma. A to jsem dost
vahal, jestli jim ho poslat, protoze chyba se projevovala pouze po
nekolika hodinach velkeho zatizeni (konkretne vypoctu BOINC projektu)
a pak se mi jednou projevila po sledovani videa v nejakym tom h264
(takze celeroni procesor byl take porane zatizene) pres 16hodin v
kuse. Takze v celku nereprodukovatelna chyba, ale vubec s tim problem
nemeli. Docela si troufam rici, ze mene seriozni firma by me s takovym
notebookem poslala nekam.

Honza