Re: Poptávka modemů a dotaz na notebook

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 19 11:59:35 CET 2007

Je to sice mimo misu, ale pokud by se nekomu hodily USB modemy, tak jich mam dost a daji se jejich streva pouzit i jako modul. Rizeni asi jen z win od 98 az po XP.
Jindra Polivka
  ----- Original Message -----
  From: Standa Palas
  To: Hw-news
  Sent: Monday, November 19, 2007 11:08 AM
  Subject: Poptávka modemů a dotaz na notebook

  Dobrý den.
  Mám problém, že sháním cca 5 kusů klasických externích analogových telefonních modemů se sériovým rozhraním. Bohužel už mi je nikdo není schopen zajistit. Neválí se někomu z vás ve skladě? Potřebuji je na firmu,takže nejlépe s dokladem.
  Dále by se mi hodil invertor k podsvícení notebooku ACER Travelmate 220.
  Jestli máte něco z výše uvedených věcí na prodej,napište prosím na soukr.mail.

  S pozdravem Standa Palas