Dalsi z mych zahad s PICy

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Listopad 19 10:47:45 CET 2007

Neni nejaka chybka v procesoru(errata)? Nektere CCP moduly jsou "enhanced" a funguji jinak.
Michal
  ----- Original Message -----
  From: HW CNCnet.info
  To: HW-news
  Sent: Monday, November 19, 2007 9:47 AM
  Subject: Re: Dalsi z mych zahad s PICy

  Odpovim si sam.

  Ac by se zdalo, ze oba CCP moduly jsou stejne tak asi nejsou - modulu
  CCP1 proste vadi zapis na dolni dva bity registru CCP1CON prestoze
  pisou, ze pro rezim PWM je konfigurace 11xx - kdyz tam zapisuju 1100 tak
  to chodi ok kdyz 1111 tak to dela brikule. U CCP2 je to bez problemu v
  obou pripadech.

  Radek Vicek