OT: jak přenést plochu XP přes RDP?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Listopad 19 09:48:21 CET 2007

Ne, chci na XP pracovat a pokud bude potřeba, připojím se z terminálu a
dostanu tam ten samý desktop s rozdělanou prací, odpojím se a zas dělám
odjinud. Tohle sice řeší vnc, ale terminály vnc neumí, jen RDP a ICA.

Nějak se mi nepodařilo ve službách nastavit terminálovou službu tak abych se
na ni vůbec připojil. Ve službách jsem si nastavil svého uživatele, na
ovl.panelech ve Vzdálené ploše jsem si povolil připojení vzdálených
uživatelů.

Děkuji, JL.

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>

Pokud jsem to pochopil správně, tak na internetu se dá sehnat postup, jak
umožnit práci na XP současně na desktopu a současně vzdáleně. Fígl byl v
použití nějakých knihoven z RC1 nebo 2, kde nebyl RDP omezen na jednu
session celkově. Dál k tomu bylo třeba povolit rychlý přepínání uživatelů.
Dokonce to i fungovalo, ale v doméně to fungovat nebude, což asi v tomto
případě nevadí.
Pokud i dvě session jsou málo, tak potom už zbývá pouze serverová verze
Windows nebo přejít na linux, kde není problém mít víc desktopů a případně
virtuálně provozovat XP na některý aplikace.
Každopádně bych zvážil rozšířit paměť aspoň na 1GB, pokud to jsou DDR2, tak
cena je teď naprosto suprová...