acrylic resin?

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Neděle Listopad 18 21:05:39 CET 2007

>     ty desky se ohýbají na ohýbačce, která je tam také popsaná, při
> teplotě cca 160°C což mně docela zaráží. Na plexisklo to také
> nevypadá,
> to se taví při nižší teplotě.

Dobrý večer,

podle mého názoru jde polymetylmetakrylát (PMMA, plexisklo :-), taví se při
teplotě cca 150 st.C, ohýbat se dá od cca 130 st.C). Acrylic resin znamená
akrylátová pryskyřice, plexisklu se říká acrylic sheet. Na homepage
http://www.hobby-elec.org/e_menu.htm píší, že:

The English edition pages have been translated from the Japanese edition
with the translation software. Therefore, the nuances of the explanations
may sometimes be lost or inappropriate in terms of English language or
culture.

což by mírně nepřesnou terminologii vysvětlovalo.

S pozdravem

JF