Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Listopad 18 09:39:26 CET 2007

No samozrejme jak ktere. Spickovy Rossi 2.5ccm, ktery dava pri 35.000
ot/min vykon 1.5kW nebude mit zivotnost ani hodinu - samozrejme vydrzi
vic, ale uz to nebude ono.

Takze vzdy je to neco za neco. Samozrejme nektere motory vydrzi i stovky
hodin chodu. Hodne se to take zlepsilo s prichodem ABC a AAC vybrusu.

Nicmene za stejne penize se da koupit treba neco takoveho:

http://www.davesmotors.com/store/engineparts.html

ja osobne jsem do modelu lode kupoval tento cca pred dvema mesici:

http://www.davesmotors.com/store/product1280.html

Proti klasickemu mod. motoru to ma bezproblemove startovani (ma to
cerpadlo) a pouziva to  palivo nepatrici mezi jedy.

Radek Vicek