Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Listopad 17 23:16:45 CET 2007

Petr Zahradnik napsal(a):

>Puvodni zprava ze dne 17.11.2007 od jan.kuba:

>Proc? Dojel bys tam jednou za dva mesice s malou elektrocentralou, dal
>bys to nabijet a zatim si tam zalyzoval :-)

>No to jo. A ted tam ten solarni panel s WiFi mas normalne pridelane
>hrebikama na strome? Nebo jak to tam ted vypada? A ci je to pozemek,
>muzes tam stavet?

Je tam jen jeden obycejny zelezny sloup puvodne urceny pro lampu
verejneho osvetleni.
Baterka a technologie je v litinove patce u paty toho sloupu. Viko paty
je samozrejme zabezpeceno jinak, nez tim puvodnim ctyrhranem.  Anteny
jsou dve (spojene prez wilkinsonuv delic s AP-ckem) umistene pod tim FV
panelem v cca 2/3 vysky sloupu.  Pod tim je udelany takovy terc z
ostnateho dratu, aby se k tomu spatne lezlo nezvanym osobam. Postavit
by se tam udajne neco dalo ve stylu vetsiho zdeneho rozvadece - pripadne
tam na jare dovezt klasicky kontejner . Az tam znovu pojedu, udelam fotky.