Jakna napájení ze solárních článků - problém v zimě

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Listopad 17 21:50:30 CET 2007

On Sat, 17 Nov 2007, Jan Waclawek wrote:

> Mno moment - pan kolega Kuba pisal tusim o plusminus 200mA na 5V (alebo
> 12V, nebolo mi to celkom z toho povodneho prispevku jasne); a to ani
> zdaleka nie je 4.5-4.8W... Chcem tym povedat, ze treba zistovat moznosti
> a schopnosti daneho zariadenia a nie niecoho ineho.

Myslim ze to bylo na 12V . Ale v tom -

http://www.marigold.cz/item/wifi-nezavisle-na-napajeni-akumulatory-a-solarni-panely

pisou -

Prostým vzorcem odvodíme, ze příkon Linksysu je 6W, coz jsme ověřili v
praxi, kdy měřák ukázal, ze v klidovém stavu se jeho příkon pohybuje mírně
pod 5,4W a při vysílání kolem 5,6W.