Re: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Listopad 17 21:07:06 CET 2007


Puvodni zprava ze dne 17.11.2007 od jan.kuba:

> Hm... to znamena postavit tam nějakou boudu, ty accu už budou trochu
> větší, navíc by sady musely být 2x a vždy to vyměnit...

Proc? Dojel bys tam jednou za dva mesice s malou elektrocentralou, dal
bys to nabijet a zatim si tam zalyzoval :-)

> Jo tohle reseni se mi libi, nicmene opet to znamena postavit tam
> nejakou boudu byt minimalnich rozmeru...

No to jo. A ted tam ten solarni panel s WiFi mas normalne pridelane
hrebikama na strome? Nebo jak to tam ted vypada? A ci je to pozemek,
muzes tam stavet?

> Taky si nedokazu dost dobre predstavit automaticky start pri -10
> stupnich... Mame ve firme dieselagregat s autostartem pri vypadku
> site a pri zkouskach se obcas stane, ze to nenaskoci.

S dieslem jsou vetsi problemy nez s benzinovym, ne? Ja se v tomhle
nevyznam, ale myslim, ze naftove motory maji v zime vetsi problemy.
Mensi elektrocentraly byvaji myslim na Natural. Jinak ale asi by nebyl
problem to kratce pred startem zahrat (pripadne to cele poradne
tepelne odizolovat a lehce vyhrivat neustale).

> A to se tomu furt topi na 20 stupnu , takze motor je relativne v
> teple.

Tak jestli to neni nejaky blby agregat :-) Ale ja fakt nevim.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

==========================================================
Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
telefon: 475 501 627, mobil: 602 409 601, fax: 475 511 338
web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert@clexpert.cz
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz
==========================================================
 





Další informace o konferenci Hw-list