acrylic resin?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Listopad 17 20:42:07 CET 2007

treba http://www.arkin.cz/polykarbonat_p.php?submenu=stavpla
neco maj i v hobby megakramech .
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Saturday, November 17, 2007 8:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: acrylic resin?

Hezký večer ještě jednou,

    ty desky se ohýbají na ohýbačce, která je tam také popsaná, při teplotě cca 160°C což mně docela zaráží. Na plexisklo to také nevypadá, to se taví při nižší teplotě.

    Mimochodem, ty "polykarbonatove tabule" se dají někde rozumně sehnat?

    Nevím co to je, proto se ptám jak se to jmenuje česky.

					Saša K. Svobodová

         mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz  mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz

          ICQ:  260 344 186