Jakna napájení ze solárních článků - problém v zimě

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Listopad 17 19:51:08 CET 2007

Ale to predsa pre prevadzac je presne ten isty problem len z druhej strany kopca...

Mozno som prilis naivny, ale ja si to predstavujem takto: prepajaju sa body A a B a medzi nimi lezi spominany transceiver T. Je predsa uplne jedno, ci sa chce niekto dovolat z bodu A do bodu B (a nasledne niekam inam), alebo z bodu B (pretoze tam prichadza hovor odniekadial) do bodu A. Uloha znie, ako rozumne v pripade potreby zobudit transceiver T; ci uz z A alebo B.

Mno a to bohuzial by som asi musel vediet toho o WiFi zrejme viac. Napriklad, ci nejde jednoducho na to zobudenie pouzivat len jeho prijimac, ktory by mohol mat teoreticky mensiu spotrebu nez vysielac resp. cely transceiver.

wek