OT dotaz-wokna

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Listopad 17 12:13:10 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 17.11.2007 od vaelektronik@vaelektronik.cz:

> Dobrý den prosím prosím, smutně koukám, nainstaloval jsem si starý
> Pa_int Sho_p který už není určený pro XP. Sice funguje, ale po
> kliknutí na soubor .gif dám "otevřít v programu" mi to nabizi mezi
> doporučenými takové nesmysly jako Firefox, Prohlížeč obrázků a faxů

Moznosti je nekolik. Asi ta nejjednodussi je tato:

1. Pres START so spust si regedit.exe

2. Najdi klic HKEY_CLASSES_ROOT\.gif a podivej se, jestli je tam
napsano v hodnote (Vychozi) napsano giffile. Melo by byt.

3. Najdi si tedy klic HKEY_CLASSES_ROOT\giffile a ten bude mit nejake
podklice.

4. Najdi si podklic shell a v nem hodnotu (Vychozi) - bud nebude
vyplnena nebo tam neco bude, napis tam treba PaintShop.

5. Pod tim pod klicem shell vytvor novy podklic PaintShop, v nem jeste
jeden podklic command.

6. V tom novem podklici command nastav hodnotu (Vychozi) na cestu
treba:

c:\cesta\paintshop.exe %1

Samozrejme podle realne cesty. No a melo by to fungovat...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz