Jak na napájení ze solárních èlánkù - problém v zimì

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Listopad 17 00:55:43 CET 2007

Jan Waclawek napsal(a):

>Mno tak to je velmi jednoduche - zozente zhruba milion ludi co sa na to miesto nastahuju, a zarucujem Vam, ze tam bude tiez prvotriedna konektivita za 300Kc mesacne...
>
>Ked som presne toto iste pred asi polrokom sem pisal (akurat ze ja som nebol ochotny ist do blbosti ako WiFi prevadzace), tak mi tu bolo niektorymi kolegami oplieskane o hlavu, ze som notoricky stazovatel a lenivec a konektivita je dnes predsa vsade... Neboli ste nahodou medzi nimi? :-)

Ne urcite ne , ale vim , ze tu nekdo mluvil o nejake super konektivite,
ktera byla dostupna jen na nekolika mistech...
Jo kdyz je z ceho vybirat jde to snaz. Jsou ale i mista, kde po vypnuti
NMT site neni zadne pokryti mobilnimi operatory ( krom nemecke D1 ) a
jedine spojeni se svetem je pevna linka. Ta je ovsem po kazde bource
hlucha, ponevadz k onomu mistu vede 16 km samonosu ( nadherna antena ) a
diky utlumu se i klasicky dialup spoji tak do 14,4 kpbs :-(