prikon modelarskeho serva

Pavel hw@itherm.cz
Pátek Listopad 16 22:31:41 CET 2007

V mem pripade se servo nehne do te doby nez do nej zacnu posilat signal.
pokud se tedy toci bez signalu jen po zapnuti napajeni tak je to divne.

cim to servo ridite? neni problem v programu, ze by neco pri nastavovani
portu?

Pavel

----- Original Message -----
From: "Ivan Kiss" <Ivan.Kiss@novohrad.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 16, 2007 9:43 PM
Subject: Re: prikon modelarskeho serva

Ved mne sa s tym nechce hrat :-)
Opakujem, ze mi to chodi perfektne pokial nie je prerusene napajanie.
Len pri zapnuti to robi psie kusy. Skusal som ovladat napajanie serva
samostatne a zapinal som ho so spozdenim. Taktiez som servu skusal
posielat riadiaci signal zodpovedajuci jeho polohe pred vypnutim.
Proste nieco ako signal na udrzanie v povodnej polohe. Nepomohlo.
Plynuly nabeh napajania som neskusal.

Vam to nerobi problem pri zapnuti?
Ze by som mal blbe servo? Mam len jedno jedine.

Inak sa mi tiez osvedcilo posielat riadiaci signal len ked menim
polohu klapky.

Merat to nemusite. To som chcel vtedy, ked som chcel pouzit svab ktory
spinal 600mA. Teraz som vyhrabal  mostik TA8428K ktory je na 1,5A (v
spicke 3A) a to bude hadam dost.

Teraz sa mi zda jednoduhsie nepouzit povodnu elektroniku serva ako
hladat a badat preco sa to sprava tak divoko. Hlavne ked nemam
prakticke skusenosti so servami (mozno je to normalna vlastnost) a
potrebujem to len pre jeden kus. Nejde o ziadnu seriovku.

Kazdopadne vdaka vsetkym za prispevky.

IK

Zdalo sa mi, ze Pavel, pisal: