[OT]Cteni na patek ==> DVB-T

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Listopad 16 19:05:35 CET 2007

Pokud vim wavelet znamena v prekladu vlnka  a vlastnosti transformace
zaviseji na tvaru vlnky, to jest jakou funkci je definovana. Jinak se
jiz waveletova transformace pouziva napriklad ve standatu JPEG2000
(http://en.wikipedia.org/wiki/Wavelet_compression).

Co jsem hledal na netu, tak obecne je wavelet spojity, ale eksistuje
ineco, co se nezyva diskretni waveletova transformace. na wiki jsem
nasel nejake vzorecky a podle toho jak to vypadalo je DCT opravdu
vypocetne jednodussi nez waveletova transformace, ale