[OT]Cteni na patek

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Pátek Listopad 16 09:53:28 CET 2007

Možná to vidím moc jednoduše, ale proč se všichni tak hádají o licence a kdo
s kým bude na multiplexu když po vypnutí analogu nám tady zůstane spousta
kmitočtů volných? Přijde mi to že někdo kolem toho schválně dělá dusno.Pokud
jde o peníze, na vysílací straně se stejně dělají dílčí modernizace, takhle
se do toho investuje víc najednou a bude na pár let vystaráno. Ty soukromé
TV na to mají, na ČT se asi složíme :-( Ta krabička do každé rodiny snad
taky není problém. Jen mi není jasná ta vyšší kvalita vysílání. Analog mi
jde perfektně bez viditelného šumu a odrazů, nebudu v digitálu vidět
artefakty z komprese? Kdo na to už koukáte, je ten obraz skutečně dobrý?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 16, 2007 8:56 AM
Subject: [OT]Cteni na patek

Po te co jsem sem nedavno dal odkaz na jeden hifisticky casopis se mi seslo
mnoho dotazu zda nevim o dalsich cislech tohoto casopisu. Vim a postupne sem
dam odkazy na letosni a lonska cisla.

http://rapidshare.com/files/69544521/stereovideo_2007_07.zip
http://rapidshare.com/files/70020905/stereovideo_2007_06.zip