JOB: nabidka : konstrukter HW

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 15 19:31:02 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 15.11.2007 od Galloth:

> Vas ucitel ale nevi, co vy budete chtit delat a to co nekde muze byt
> podrune, muze byt jinde docela zakladni.

Jaktoze ne? Ten ucitel, kdyz uci dejepis na elektro prumyslovce, musi
vedet, ze nechci byt kunsthistorik. A pokud to nevi, pak je to pekny
trouba :-)

> Spousta lidi si na to stezovala, jak je to strasne teske a zakerne a
> spousta z nich citovala prave zminovane "programatory s praxe", ale
> je pravda, ze vetsina studentu v Cecku nepracuje natolik, aby to
> nutne potrebovali. Nicmene tech par co pracujeme jsme podobnou
> hloubku vzdelani docela ocenili.

A zase jsi neocenil 90% jinych hovadin, ktere jste se ucili... To je
normalni, ze se clovek uci milion veci, ale jen par jich z toho
pouzije. Ja ti to reknu asi takhle - stejne se v te skole nenaucis to,
co budes pak v praci opravdu potrebovat. Kdyby tomu tak totiz bylo,
pak by tu nikdo slozite nehledal a nevybiral zamestnance, jednoduse by
zasel pred skolu a nabral by ty studenty.

Kdyz se nekdo bude chtit naucit velmi dobre programovat, ta skola mu k
tomu nestaci. Uz vubec nehlede k casovemu vyvoji. Kdyz ja obcas udelam
nejaky ten zavit, tak opravdu nepotrebuji bicovat ty informace, ktere
ma v hlave kazdy soustruznik. Proto mam strojnicke tabulky a muzu se
tam jednou za pul roku podivat. Dulezita je zakladni informace, co to
je zavit, jak se udela a kde najdu ty potrebne informace.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz