JOB: nabidka : konstrukter HW

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Listopad 15 14:08:02 CET 2007

A jeste je tam jedna dulezita podminka. Ono ucit prakticke veci stoji
mnohoradove vic nez teoreticke. Na teorii Vam staci tabule a krida, na praxi
musite mit slusne vybavene laboratore a neustale je vylepsovat a obnovovat.
Vidim, kolik to stoji jen na nasi prumyslovce (kazdy rok to schroupne
minimalne meloun). Kolik to pak musi stat na VS urovni?

Jakub Serych