RS KO z 4011

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Čtvrtek Listopad 15 13:49:44 CET 2007

zdravim,
neviem ci sa mam pytat na takuto stupiditu prave teraz, ked sa tu bavite
o zakladnom vzdelani ale nemozem rozchodit RS klopny obvod.

zapojil som prekrizene dve hradla 4011 (MHB ;-) ), R a S vstupy som cez
10k odpor dal k zemi, na jednom vystupe je LEDka k zemi.
trieskam drotom medzi VDD a vstupmi a akosi si to svoj stav nechce a
nechce zapamatat. pripojim VDD na jeden vstup, ledka svieti.
pripojim VDD na druhy vstup, ledka zhasne ale ked drot dam prec tak sa
znova rozsvieti.

poradte prosim, kde mam medzery vo vzdelani ?

p.rosko