JOB: nabidka : konstrukter HW

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Čtvrtek Listopad 15 10:27:31 CET 2007

Jo a zapoměl jsem popsat postup příjímacího pohovoru.
První byl s šéfem jen tak jako na seznámení co se tu dělá a co já mám v životopise co umím.
Druhý byl technický, kdy jsem dostal otázky a kreslil zapojení. Šéf na mě vybafl se schématem proudového zrcadla a měl jsem popsat co to je a jak to funguje, to jsem nevěděl. Ale zase OZ zapojení jsem dokázal vymyslet, i když jsem ho moc neznal.
Třetí pohovor byl v angličtině s německým majitelem. Já, studujíc 9 let němčinu a angličtinu jen pul roku doma, jsem z toho měl trochu obavy, ale dopadlo to docela dobře.

Později jsem se se šéfem bavil a říkal, že mu jde hlavně o to, jaký je uchazeč "člověk", než o to, co umí nakreslit z hlavy.
Stejně tak tu byl na pohovor programátor, který toho uměl hodně, ale byl hrozně nespolehlivý (na domluvené pohovory přišel vždy pozdě atp.) a tak ho šéf nepřijal s tím, že naučit se může cokoli, ale těžko se změní v chování.

A ještě poznámka, na výšce nás nutili psát programy v C na papír, třeba o 50ti řádcích a museli jsme mít dobře i středníky, to byla pakárna...

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com