JOB: nabidka : konstrukter HW

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Čtvrtek Listopad 15 10:22:13 CET 2007

Je velmi zajímavé číst zkušenosti ostatních... A to jsem se domníval, že jsem na tom hodně špatně, ale když to čtu, zase tak hrozné to není... (díky za povzbuzení, teď to hodně potřebuji).

Jinak, jsem téměř čerstvý absolvent VŠ a dělám HW vývojáře necelý rok. Na pohovoru jsem dostal otázky typu RC článek, tranzistor jako spínač, zesilovače a stabilizátor se zenerkou.

Popravdě řečeno, věděl jsem tak 50% co a jak a zbytek jsem po pár minutách poskládal, i když jsem to neznal a to dalo šéfovi impuls, že mě přijal.

Zábavné je, že jsem si při nástupu do práce myslel, že tu elektroniku docela znám a teď, když do toho stále více pronikám se mi zdá, že se musím naučit ještě spoooooustu věcí.

Ale co mě hodně překvapilo při hledání zaměstnání bylo, že jsem byl na 10 pohovorech a z toho mi na 7 řekli, že mě hned příjmou a do 3 jsem nechtěl, páč se mi tam nelíbilo... Jde o to, že jsem si mohl docela pohodlně vybírat a to jsem měl v CV, že mám 0 roků praxe! Celou dobu ve škole do nás tloukli, jak těžké je najít si zaměstnání a pak jsem zjistil, že když je člověk trochu schopný a ví co chce, tak že to problém vůbec není. Nebyl jsem ani na pracáku, práci jsem si hledal sám.

Jo a mimochodem, plat tady je cca 50 hrubého a já nemám po dvou navýšení ani polovinu tohoto průměru (nástup byl s 16hrubého(i když maximum bylo 25 v jiné firmě jakožto programátor PLC, ale já jsem spíše HW)), ale i tak jsem spokojen. Chápu to, páč nemám praxi, ale již teď ze mě má firma užitek a to mi stačí. Mám práci která mě naplňuje, baví a každý den se do práce těším. A že jsem tu od 9 do 7 každý den mi nevadí, ba naopak. Hold, měl jsem štěstí, že jsem natrefil právě na toto místo.

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com