JOB: nabidka : konstrukter HW

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 06:31:09 CET 2007

Naše firma se od příštího týdne stěhuje do Prahy a nějakýho
elektrikáře na pozici HW designer, nebo taky project engineer (což v
našem případě znamená konstruktér rozvaděčů, jak po elektrický, tak po
mechanický stránce, kreslíme v Autocadu, Elcadu a Eplanu) bysme brali,
páč jich v poslední době polovina utekla. Nově příchozímu pracovníkovi
by těch 30 čistýho možná i dali (současný zaměstnanci samozřejmě
většinou tolik nemaj - sme si řikali, že by bylo dobrý "vystoupit a
zase nastoupit" do firmy, že bysme měli lepší podmínky než teď ;)).

A s tím Autocadem - já v něm taky dělám, ale na ikonách jsem do určitý
míry nezávislej, páč je to stejně všechno v menu, stačí vědět, kde a
uchopovací body jsem zvyklej vybírat shift + pravý klik.

P.K.