JOB: nabidka : konstrukter HW

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Listopad 15 00:06:56 CET 2007

Jak duverne to znam a jak s Vami soucitim i kdyz ja jsem potvora a
trocha skodolibosti tam je ;).

Ale abych neukazoval jen cernou stranku veci. To se najednou snad otevre
samo nebe a ve dverich stoji schopnej chlap. To ma clovek tendenci fakt
zacit dekovat bohu, jak na nej neveri.

BTW, jeden clovek byl slusnej, co se tyce znalosti to slo. A kdyz jsem
rekl, ze bychom ho meli vzit, byl jsem vyveden z omylu, ze toho sice
berem, ale ze je to aplikacni programator. Takovy plytvani ;). Ono to
proste cloveka nakonec tak zblbne, ze by snad prezkousel z elektroniky i
prezidenta, kdyby plus minus v urceny cas vesel ;))))).

--
Jiri Bezstarosti