JOB: nabidka : konstrukter HW

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Listopad 14 22:54:42 CET 2007

toto tiez neznasam. Komisia, alebo zodpovedna pracovnicka povie ze sa
vam ozveme, niekedy aj do akeho terminu a vykaslu sa na to. By som za to
ruky lamal... Ta krava z HR nema nic ine na starosti.
Pamatam si este nasu sekretarku v radiu, po konkurze pisala asi 200
listov ze sme vybrali ineho uchadzaca :-)