Re: JOB: nabidka : konstrukter HW

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Listopad 14 21:45:42 CET 2007

Jestli vite o miste s touhle specializaci za tricku cisteho
(a nejedna se o post magora - pardon, managera
nebo obchodniho zastupce co bere provizi za ziskane
 zakazky), treba v Praze, dejte to do placu, treba budu mit zajem.

BTW:
Sveho casu jsem se informoval na praci kde pozadovali znalost AutoCADu.
S timhle programem celkem umim ale kdyz jsem mel neco nakreslit tak jsem
zjistil ze ten uzivatel ma jinakrozmistene ikony, uchopovaci body ma take jinde
nez jsem zvykly a byl jsem skoro namydleny.