JOB: nabidka : konstrukter HW

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Středa Listopad 14 20:13:23 CET 2007

ano, tak to je - ocekavame i prichod absolventu, kteri do toho vidi. Tj.
bastli si doma apod. Zadny uceny i neuceny z nebe nespadl. Pokud u nej
zjistim ramcove povedomi o problematice a evidentni snahu do toho videt
a dal se vypracovavat, pak volam hura ! Ovsem skutecnost je takova, ze
papir snese vsechno (zvlaste ten, na kterem je zivotopis) a pak kdyz
zacnete neco pacit z dotycneho, tak zjistite, ze ho to vlastne ani nikdy
extra nezajimalo, ma nedokoncenou vysku, a rad by se odtrhnul od pasu
nejake vykoristovatelske firmy, kde dela mukla, a usadil svou ctenou
prdel do vyhrateho kancliku s tim, ze by se mu "asi" libilo psat
programy do MCU v ASM, o kterem vi toliko, ze jednou delali ve skole
nejaky projekt.... a to je jeste ta lepsi varianta, kdyz z dotycneho
vypacite, co by asi tak chtel delat. vetsinou ani sam nevi.

Zeptal jsem se dnes jak na operak, tak na digitalni obvody (abych pokryl
obe casti spektra ... kdyz tady po tom nekteri v konfere volali). Vzal
jsem i nejaka schemata a rekl, aby zkusil rict co vidi, kdyz se na ne
podiva. Nechtel jsem zadne slozite zkoumani, jen treba tohle je operak,
tohle mcu, tohle je seriova komunikace ... a nic ... nula bodu... panove
... s tou seriovou komunikaci. prisel mi clovicek, co delal ve skole
nejaky projektik, kdy byla pouzita seriovka mezi dvema mcu (a
prezentoval ho jako zakladni kamen svych znalosti)... kdyz jsem mu
ukazal to moje schema, zakrouzkoval jsem draty mezi mcu a bt modulem a
zeptal jsem se k cemu tam asi to prodratovani je ... jeste jsem mu i
napovedel, ze se ma podivat na popisky pinu u toho mcu .... pak kdyz
jsem mu dokonce zakrouzkoval RXD a TXD ! proboha co vic jeste muzu
udelat ? .... a on i tak nevedel ... nevedel co je ADC ...
je to naprosto otresna situace ... kdyby nekdo vedel o nejakem treba
zednikovi, ktery rad bastli, tak mi dejte echo.

predem diky

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz