JOB: nabidka : konstrukter HW

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Listopad 14 18:15:35 CET 2007

No já si ho taky pamatuju a to ho taky nemám zcela uniformní (9.9.95). Jenže
když je den D, tak si na něj stejně nevzpomenu :-D

----- Original Message -----
From: <kral.j@centrum.cz>

Na to zapamatování výročí svatby mám jednu radu. Vyberte si termín, který se
snadno pamatuje. Jinak já jsem toto datum jednou použil jako heslo v bance
(takové to otázka -odpověď) a úřednice z toho byla tak vyvedená, že se slovy
"Můj manžel si to nepamatuje" spadla ze židle. Při příští návštěvě  za
sloupy vykukovaly různé úřednice s tím, že "To je ten co si pamatuje datum
svatby". Pro ty, kteří myslí že přeháním, tak vůbec ne.
A aby to bylo přímo k tématu, i ten operační zesilovač zapojený se zesílením
+1 a -1 se dá snadno zapamatovat. Podstatou je jen ideální OP.
Král