JOB: nabidka : konstrukter HW

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Listopad 14 17:03:15 CET 2007

urobil som maly test na vzorke 7-mich kolegov, tu su vysledky
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/test.pdf

- FPGA guru a Programmer maju ca. 50 a nerobili analogovu elektroniku
asi 25 rokov
- FPGA designer je chalan ktory vysiel zo svajciarskej elektrofakulty
pred troma rokmi
- FPGA/electronics designer je jeho spoluziak
- phd in information technology je asi 30 rocna baba ktora nikdy
nerobila elektroniku
- a real programmer ca. 35, cisty programator
- PhD student je nas student ktory studoval elektroniku

Vyzera ze som prehral :-/ To ze cisty programator nevie ma neprekvapuje,
skor ma mrzi ze cerstvy absolvent vysokej skoly v oblasti elektronika
nevedel.
b.