JOB: nabidka : konstrukter HW

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Listopad 14 16:21:19 CET 2007

Jej konečně člověk s podobným smýšlením jako já  ... teda až na ty Picy - ty
fakt nemusím :-)) Mám kolegu který programuje na PC a pokud něco dělá do
jednočipů, assembler je pro něj sprosté slovo. Hlavně když je program
přehledný, strukturovaný... Chtít od něj aby věděl jak dlouho něco trvá, to
je sci fi. ale hrát si s balíky dat, v tom si libuje. Vystudoval sice taky
elektriku, ale je to silnoproudař - to ho omlouvá :-)) Už dávno jsem
rezignoval. Když je potřeba ovládat nějakou periferii, je pro mě rychlejší
napsat mu to ať si to zařadí do toho svého velkého systému, než abych mu
vysvětloval jak to funguje, jak to má být časované a pak abych se rozčiloval
že to udělal úplně blbě. Když jsme dělali před 20 lety první baterkárnu a
lezlo tam rušení do převodníku, přitáh jsem si svůj NF milivoltmetr a hledal
co odkud leze. Vůbec nechápal co dělám, bylo to pro něj "jen" stejnosměrné
napětí od článků. Zkrátka každý neumí všechno a s tím se musíme smířit.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 14, 2007 2:25 PM
Subject: Re: JOB: nabidka : konstrukter HW

Chlapi, to snad nemyslite vazne ?

Vzdyt tohle jsou uplne ty nejtrivialnejsi znalosti. Kdybych nemel v
hlave jak zapojit zakladni veci, jak bych mohl vubec neco navrhovat ?
Chapu to u programatora aplikaci pro PC (tedy ze nema v hlave zaklady
elektroniky), ale u elektronika se to chape tezko. Vzdyt to uz bych mohl
pokazde taky hledat Ohmuv zakon.

To se fakt ani malinko nestydite tohle priznat ? Bez zakladnich znalosti
v analogarine se nada vubec smysluplne delat nic a to poradne ani s
digitalem, protoze pak se deje co uz jsem popisoval v ruznych
souvislostech. Treba to, ze pak ADC skacou jak koza.

To jsem opravdu tak divnej ? Ze jsem s velkym odpustenim "kurevsky
dobrej" o sobe rikam porad, ale to musim, protoze to je zaklad uspechu a
nikdo jinej nez ja sam mne tak dobre nepochvali ;))))), ale ze jsem k
tomu i divnej ... no to vlastne taky neni nic noveho ;). Doufam, ze to
vezmete s humorem, s jakym jsem to napsal, ona sebechvala smrdi a z te
vety jde smradu jak z vyrobny sirecku :).

Cekal jsem, ze spis padne ze spousty stran otazka, jestli myslim Vazne,
ze to vetsina lidi fakt nenamalovala a to ani ten operak se zesilenim 1,
ale dostalo se mi vysvetleni, ze to neni potreba. Nevidite tu krasu v
tom, ze clovek chvili mysli a pak to vyplivne v plne parade a muze to
udelat i cele v leze pred spanim bez hledani cehokoli, co je bezne ?

Buh chran nase potomky ...

--
Jiri Bezstarosti