JOB: nabidka : konstrukter HW

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Listopad 14 16:05:04 CET 2007

>Kdyz umite princip, tak date dohromady i OZ s A= +/-1, pri prijimacim
>pohovoru vetsinou neni lidem braneno premyslet a dobrat se vysledku.

Pri prijimacom pohovore ma houby zaujima vysledok, ale postup.

Ja som mal 10 rokov ten isty test, boli tam dost konkretne otazky ako "co je BC238; co je valcek s dvomi drotmi a pasikmi cierna zelena hneda cierna; zariadenie A vydava kladne 12V pulzy dlzky 1 ms a zariadenie B akceptuje zaporne pulzy 5V dlzky min. 10 ms, ako ich prepojite" (vsimnite si zamerne vagnej formulacie otazky) - a v principe ho nespravil vobec nikto.

Ovela zaujimavejsie bolo ale sa o tom teste bavit, pozorovat ludi ktorych som nechal pol hodinu samych s perom a papierom a s testom, atd.

Faktom je, ze v tych poslednych varkach borec, co mal najslubnejsi zivotopis, napr. nedokazal zo seba vytlacit, aku robotu robi v ramci kolektivu vo svojej aktualnej praci (odkial teda mienil odist), ked uz formuloval svoju aktualnu pracu ako "robiME s FPGA atd."... Inak som posledne roky pre istotu uz vyber nerobil; takze sme zobrali par borcov ktori prisli, sadli si ku kompu, a bez toho aby sa co len ramcovo informovali o tom co vlastne firma robi a ako robi a preco robi, a co by sa od neho ocakavalo a s kym by mal spolupracovat, zacali "pracovat"... Bol aj taky, ktory so mnou sedel v jednom kancli tri dni kym prvykrat na mna prehovoril; vratane toho, ze mi predtym neodpovedal ani na pozdrav (sedel akoze zahladeny do kompu)...

Bruhahahaha...

:-(((

wek