JOB: nabidka : konstrukter HW

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Listopad 14 13:18:56 CET 2007

Operak je jednoduchy, ten by som vedel nakreslit: je to taky rovnoramenny (prip. rovnostranny) trojuholnicek s hranou vlavo a vrcholom vpravo, vlavo dve nozicky a vpravo z toho vrcholu tretia (niekedy este nozicka nahor a nadol, vo vybranych pripadoch dalsie nozicky sa jezia okolo vrchola vpravo); no a nezabudnut na plus a minus pri nozickach vlavo, plus sa kresli hore...

;-)

wek