[OT]: evolucia Was: kydy

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Úterý Listopad 13 18:27:20 CET 2007

>"Existuje inteligentni entita, schopna smysluplne formulovat zakladni zakony
>a principy funkce tohoto sveta, pocinajic zakladnimi definicemi
>hmoty a energie
>a konce evolucnim principem,

Ale neni to jenom odsunuti problemu o stupinek dal? Jakymi zakony
(principy) se ridi tato entita? Odkud prisla ci jak vznikla? Nebo o
tom se neslusi premyslet? :-)

>kde se vzaly informace, jak ma vypadat proton, elektron ci mezon mi,
>proc voda
>ma zrovna takovou anomalii, ktera je nutna pro vznik a udrzeni zivota

Me prijde antropomorfni princip jako docela realne vysvetleni. Proste
ve vesmiru, kde je voda bez anomalie, zivot nevznikne a tudiz tam
neni nikdo, kdo by o tom mohl popremyslet.

Zajimava kniha na toto tema: Barrow, John D.: Konstanty prirody, ISBN
80-7185-689-4

J. Hanzal