evolucia Was: kydy

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Listopad 13 17:35:03 CET 2007

Možná vás překvapím, ale Vatikán má několik výzkumných laboratoří,
nejslavnější je nejspíš astronomická observatoř, která má velmi dobré jméno
mezi astronomy.

Kdysi jsem se bavil s jedním opravdu schopným farářem na toto téma a on mi
tot potvrdil že to "tak nějak" je.

Musíte začít nejzákladnějším fyzikálním zákonem, a totiž zákonem o zachování
energie. Veškerá energie tohoto světa je pouze a pouze KLADNÁ. Kde je ta
záporná? Hmmm... tak na to jsem se taky kdysi zeptal fyzikářky na VUT, hodně
se na mě rozčílila. Známe vlastnosti kladné energie, záporná je klidně může
mít přesně opačné, tedy neexistuje v ní prostor, čas, ale je všude. No a aby
tyto energie mohly být odděleny, musí mezi nimi být dělící prostor, podobně
jako u superkavitace s jediným rozdílem - sejdou-li se, vznikne nic (jako
bylo před počátkem).... Této teorii přispívá hodně i to že vakuum, ikdyž je
bez ničeho, je plné jakési energie, která se projevuje při experimentech
třeba v Cernu.

Poznání naopak nekončí. Jestli si myslítem že mniši nedělají celý den nic
jiného než se modlí, kopou zeleninu v zahradě a pod, tak jste na velkém
omylu, to tak akorát ve vězení pro faráře (je ve Francii). Mezi utajované
mnišské dovednosti patří i metody jak přečíst (a zapamatovat si!) knihu
pouhým prolistováním, podobně jako je četl robot číslo 5 ale o něco
pomaleji, on listoval moc rychle. Nedovedete si představit, co to udělá,
když si do hlavy nasypete nějakou větší knihovnu. O to horší je pak vzniklé
poznatky sdělit, někdy jsou na tom jako robot Marvin.