evolucia Was: kydy

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Listopad 13 12:35:56 CET 2007

--- Pavel Troller <patrol@sinus.cz> wrote:

>   Pokud by ta inteligentni entita neexistovala, ptam se, kde se vzaly
> informace, jak ma vypadat proton, elektron ci mezon mi, proc voda ma
> zrovna takovou anomalii, ktera je nutna pro vznik a udrzeni zivota ci
> proc
> ve svete, kde entropie ma standardne tendenci stoupat, jsou stale
> pozorovatelne
> snahy o vznik lokalnich anomalii, ktere zpusobuji jeji snizovani (coz
> je
> jedna z hezkych definic zivota :-) ).

Z pociatocnych fluktuacii gluonovej masy po big bangu? Alebo este o
cosi skor? Ano, veda na vsetko este teraz nema odpoved, ale preco si
vseci kreacionisti v kazdom okamihu ludskeho poznania uz peknych par
1000 rokov myslia, ze poznanie je na konci? Ze sa uz na nic nove
nepride, ze je nevyhnutne sa _prave teraz_ uspokojit s odpovedou "lebo
nieco inteligentne kdesi mimo nas". Ved sa pozrite len za dobu Vasho
zivota, o kolko sa poznanie posunulo a hlavne o kolko sa posunili
moznosti badania. Keby bolo podla kreacionistov, tak uz davno nikto nic
neskuma, taky Balu pracuje ktovie kde a vobec, my by sme tu stale
cakali na blesk, ktory nam zapali ohen netusiac nic o jeho elektrickej
podstate (a o nejakom klopnom obvode uz vobec nie).
A este 2 otazky mi vrtaju hlavou: odkial sa vzala ta inteligentna
entita? A preco tuto otazku kreacionicti odmietaju s tym, ze ona entita
je tu vecne a vlastne sa o tom ani nepatri nediskutovat? No dakujem
pekne...

miro

No, snad na admin nevyhodi z konfery...

Be a better pen pal.