evolucia Was: kydy

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Listopad 13 11:48:42 CET 2007

Ano to je moc hezky popsane. Je tam spousta veci, ktere maji dopredu dany
rad, aby to vubec mohlo fungovat, napr. "stabilni dvojice se zacnou mnozit na
ukor tech jednosoucastkovych..." To nemuze byt jen tak, to proste musi mit
necim dopredu dany rad (treba diky nejak usporadanym pritazlivym silam atomu
nebo diky cemukoliv jinemu, ale ten rad tam proste musi byt, jinak by zadna
evoluce nemohla nastat).

A ted mi dovolte (nez nas utne admin :-)) tri notoricky zname vety:

Na pocatku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo Buh.
To bylo na pocatku u Boha.
Vsechno povstalo skrze ne a bez neho nepovstalo nic, co jest. (Jan 1,1-3)

Neni to vpodstate totez?

Jakub Serych