OT: kydy Was: PIC32 - 32bit PIC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Listopad 13 11:06:23 CET 2007

Představa, že nasypu do kyblíku hrst součástek, ty se pospojujou tak,
aby z nich vzniknul aspoň obyčejnej astabilní klopnej obvod z dvou
tranzistorů, ty budou zrovna oba NPN, navíc se jim na příslušný
nožičky napojej příslušně velký odpory aby se nastavil jejich správnej
pracovní bod, k tomu se připojej dva kondenzátory a to se správnou
polaritou a k tomu všemu se sám od sebe připojí zdroj napětí, tj.
nějaká baterie, opět se správnou polaritou a navíc se nezkratuje
nožičkama těch ostatních součástek nebo nakonec i tím horkym tekutym
cínem - a tady bude zázrak, jesi ty polovodiče vůbec přežijou vysokou
teplotu, tak taková představa je fakt úsměvná.

Nebo je moje představivost moc omezená na takový crazy-teorie, kdy z
totálního chaosu vznikne funkční elektronickej obvod.

;-)

P.K.