zdroj 13.8V /20A pro TCVR

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Listopad 13 09:51:51 CET 2007

A co rychlost odezvy ochrany řídit dynamicky podle zátěže?

nulová zátěž - dlouhá odezva
velká zátěž - rychlá odezva

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>

To by mě zajímalo. Svého času jsem takový zdroj taky navrhnul. Fungovalo to
bezvadně. Zdroj 13,8V 25A a nepřepálil 0,05mm drát kterým jsem zkratoval
svorky - tak rychle vypnul. Je tam i stejně rychlá přepěťová ochrana...
Zdálo se to být skvělé. Do doby, než jsem to použil v reálném provozu.
Nadproudová ochrana vypne při připojení jakéhokoliv zařízení, které obsahuje
kondenzátor cca 200uF (což je každé) a přepěťovka vypadne při každém
prsknutí v síti. Takže jsem ochrany musel výrazně zpomalit kondenzátory. Teď
to funguje ale to trubičková pojistka taky.
Vám to funguje i s rychlýma ochranama ?

Martin.