OT: kydy Was: PIC32 - 32bit PIC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Listopad 13 08:15:26 CET 2007

Tak ja to tedy zase naroutuju a udelam jako vzdycky, ale jestli se Vam
podarilo mi vymlvivit neco, na cem jsem mohl desne zbohatnout, tak se
fakt budu zlobit. Ona mi ta kbelikova metoda totiz pripadala desne
produktivni a az bych se vzmohl, mohl bych koupit vic kbeliku a zvysit
vyrobu :).

--
Jiri Bezstarosti