Energetika

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Listopad 12 18:07:34 CET 2007

 12.11.2007, 17:41:12

Nevidel bych to takle optimisticky. Vente si treba takovej Velikonocni
ostrov. Sveho casu pomerne huste zalidnen civilizaci s rozvinutou
kulturou. Ale pak se neco zvrtlo, pocet obyvatel i zivotni uroven sli
drasticky dolu. Mozna ze i tam meli chytre jedince kteri si uvedomovali
co je ceka, a jak tomu zabranit, ale proti aroganci jinych a tuposti
davu se nedokazali prosadit. A moznost napravy toho krachu bez zasahu
z venci, v lidsky prijatelne dobe cca stovky generaci je rovna nule.
A takovych pripadu znaji archeologove vice.
Ano "lidstvo" to prezilo, dokonce i na tom Velikonocnim ostrove, ale
pokud bych mel byt ja, moji blizci, moje deti, mezi temi kteri zaziji
ten krach, bude mi to jen velmi slabou utechou.

Aby bylo jasno, jsem dalek tvrzeni, ze nas nutne ceka velkej krach a
po nem 5000 let temna, ale i takova moznost tu je, a pravdepodobnost
vyvoje timhle smerem IMHO neni mensi nez mala.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz