Energetika

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Listopad 12 15:10:36 CET 2007

Ja se encitim odbornikem na posouzeni do jake miry je to problem
resitelny, ale je to neco co je treba resit. Spise jsem chtel
upozornit na fakt, ze o soucastnych alternativnich zdrojich energie se
nevi skoro vubec nic, stejne jako se o jaderne energetice vedelo
minimum v jejich zacatcich. A ze ta sama skupina, ktera ted kryci pric
s jadrem stavme vetrniky, slunecniky ci co, krycela jeste pred nejakou
dobou. Hura do jadra je to ciste a ekologicke.
Kzdy rpoblem ma samozrejme sve reseni, ale to rozhodne nespociva v
tom, ze toho hned nechame a pujdeme delat neco jineho (prechod na
alternetivni zdroje), zvlaste pokud pak nemame nejmensi tuseni, jaky
je vlastne puvodni ucel te energie kterou si bereme (treba tam opravdu
jen tak lezi, ale treba take ne. To ze si neco umim vzit, jeste
neznamena, ze bych to brat mel)

PS: Docela by me zajimala studie ktera by porovnavala nasledky jaderne
katastrofy (o mire cernobylu treba) s odpovidajicim provozem uhelnych
elektraren. Tim myslim, ze ke katastrofe dojde s nejakou
pravdepodobnosti za nejakou dobu a pak je problem (v tom se snad
shodneme), kdesto uhelne elektrarny vypousti popilky porad a tim skodi
prostredi. Tak nejake srovnani, jak dlouho musi bezet jaderna
elektrarna bez vybuchu, aby byla ekologictejsi.