Energetika

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Listopad 12 13:21:39 CET 2007

Podle me je jaderny odpad , ze vsech moznych vyrob energie ten nejmin
palcivy a osobne kdyby mi tady meli vybudovat sklad vyhoreleho paliva a
nabidli za to nizsi cenu energie urcite do toho jdu .

Ostatne daleko rozumejsi by bylo kdyby stat misto stupidni a nerentabilni
podpory vetrniku ty dotace strkal na vyzkumy at se ten jaderny odpad da
jeste vyuzit . Vzdyt se o tom mluvilo , ze jednou by se mela vyuzit drtiva
vetsina toho odpadu a i kdyby by to melo byt za 100 let porad se to vyplati
vic nez radoby tendencni kecy na nove jak se postavila dalsi "cista" solarni
elektrarna na drevenych podstavcich...

Ted se ukazuje jak rakusaci a nemci prestrelili kdyz si odrizli jadernou
vetev pod sebou . Podle poslednich poznatku tento postoj zacinaji
prehodnocovat , protoze alternativni zdroje jim tu energii nevyrobi .

Ono je to uz v politicke rovine a tam jde nejaka "rozumnost" stranou .

snehulak