Telefonni linka - napajeni

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Listopad 12 12:02:57 CET 2007

> Zdravim,
>   priste pouzivejte fixed font pro kresleni schemat :-).
>   Vrazte do obou vetvi napajeni v 1. schematu odpor cca 300 Ohm a bude
> to chodit. Bez odporu byste nic neslysel - hovorove signaly by byly
> svedeny zdrojem - a nadto byste mel kourovou signalizaci - linkovy proud
> by nebyl nicim omezen.
>    S pozdravem Pavel Troller

Omlouvám se, text o odporu 820Ohm jsem si přečetl až po druhé reakci. Jen
jsem shlédnul schéma :-). Přesto doporučuji jej rozdělit do dvou větví,
kvůli symetrii, bude se indukovat méně brumu. Náhrada proudovým zdrojem
nebo zapojení tlumivky, jak píše Lubor, je taky dobrá, ale dle mých
zkušeností už nepřinese podstatné zlepšení.
   S pozdravem Pavel Troller