Velmi OT: TCI a pojišťovna

Neděle Listopad 11 15:21:53 CET 2007

Hezké odpoledne,

    tohle všechno jsem už našla, druhy, funkci, jak to pracuje... Jenže
osobě mně velice blízké nasadil právě lékař ORL do hlavy brouka s tím,
že příště se o tom můžou pobavit. A ona osoba teďka chce další
informace. Protože se nemůže rozhodnout jestli o tom uvažovat nebo ne.
Takže proto ta otázka, kolik by se na ty mašinky muselo připlatit. Pokud
by to bylo nějaké rozumné, tak to bude chtít, pokud to bude moc, tak to
chtít určitě nebude a nemá cenu se tím vůbec zabývat. Jenže doktor si
tuto informaci zatím nechal pro sebe.

    Proto JÁ teďka musím hledat po webu a zkoušet něco najít. Jenže jsem
zatím ničeho nedosáhla, krom svého sebevzdělání v této oblasti :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186